BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, February 22, 2011

:pukul 4 petang:

bile jam pukul 4 mulalah kepala aku dok pikir
"petang nanti balik keje nak masak ape eik"
pastue mulalah mengoogle cari resepi
masa dulu-dulu masa aku duk rumah mak
aku tak payah susah-susah nak pikir nak masak ape
balik keje jee..hah terhidang siap atas meja tunggu makan jee

sekarang nie takde dah macam dulu
balik pon belum dah pikir nak masak ape...

tambah-tambah ada anak kecik macam aku nie
mahu bersilat aku kat dapur dengan die
incik b tiap2 hari balik lewat..
keje banyak lah katakan

aku bersyukur sangat-sangat
ALLAH murahkan rezeki kami sekeluarga

eh lari topik pulak..hehehee..
oklah..aku nak google resepi nie
tengok semua macam sedap....
berangan nak masak banyak-banyak
tapi kang sapa yang nak habiskan semuanya

2 comments:

nanonano said...

masak ape tu?
share la sket sni nk tgk, ehhe

mun said...

nanonano:haah nak tgk.....hehehee...masak besa2 jeeew

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...