BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, February 23, 2011

:rosakkan mood aku jelah:

"eh nape tak jalan lagi nie...anak si A tue dah boleh berjalan dah"
.
.
.
.
.
.
.
woitttt leh tak ko jangan nak banding
bandingkan anak aku dengan anak si A tue
apesal ko pulak yang kecoh bila anak aku tak berjalan lagi???

untuk pengetahuan ko..anak aku belum lagi setahun...
baru sepuloh bulan..sabar lah weiii....
setiap anak ader perkembangannya sendiri

takkan arr ko nak paksa anak aku suh berjalan jugak
yang aku pelik nie kenapa ko kecoh sangat eik???
anak sendiri tak terjaga nak sibuk hal anak orang..uhhh plissss ahh...

aku memang tak paham arr orang macam nie
aku rasa macam nak bagi penampar jee kt muka dier tu


4 comments:

nanonano said...

jgn stress mun
stiap budak akan ikot step by step
xkan miss, dont worry..
pedulikkan mulot2 busuk tu

sharEna said...

10 bulan mane blh jalan lagi. 11 bulan baru dia start nk berdiri sllunye. pastu setapak setapak. gilo hapo org yg mengomen tu? cehh

S.A.L.J.U sha said...

mun>>>

abaikan ajer.

sha pun dh pekak telinga dgr.

qaish ni lg la 10 bulan lebih..merangkak ke belakang jer terus duduk...mane ade ke depan.

so jalan xtahu la bile nye.

setiap baby xsame step diorg..de yg xbuat habis org tua2 kata...xmerangkak dah memapah nak jalan.

so mun...senyum ajer bile sesiape kata itu ini...eippppppp dia

hihi

afni+hafiz=dani said...

ish ish..sah2 la anak mun baru 10 bulan. perkembangan budak semua lain2.afni pun selalu hangin dgn org mcm tu

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...