BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, February 11, 2011

:aku perlu seluar baru:

ohh my goodness
pagi tadi masa bersiap-siap nak pegi keje 
aku duk pikir...nak pakai seluar ape nihhhh..???

bukan sebab takde stock seluar sebab seluar semua basuh
tapi sebab semua collection seluar yang aku ade besar
besar sampaikan aku pakai tali pinggang pon masih lagi besar

pinggang aku jadik kecik.....peha aku jadik kecik
maka semua seluar sudah nampak geloboh kalau aku pakai jugak
so aku rasa aku kene beli jugak seluar baru nihhhh....

aku kurus bukan sebab berdiet...
aku makan macam besa orang makan..
makan pagi aku amik
makan tengahari aku amik
minum petang aku amik
makan malam aku amik
kadg2 makan lewat malam pon aku amik tau

tapi tak tahu  kemana pegi nya makanan yang aku makan tue

*kawan2 aku ckp lepas nie bolehla aku melaram kebaya pulak...


9 comments:

nanonano said...

jelessssssssssssssssss!!!!
org carik suar besar lg sbb xmuat
dia carik suar kecik lg sbb suar lame bsr
grrrrrr!!!

sharEna said...

bestnya klu kurus tanpa perlu berdiet..

waaa...jelessssnyerrrr....huk huk..

mun said...

nanonano:hehhee jangan jeles na....

S.A.L.J.U sha said...

nano sharena

haah...untung la mun kurus...

kite nak kurus kene berhabis duit..tak pun kene tahan selera...alahai...

ape tips mun :)

chempaka said...

bahagianya klu boleh jadik begitu....huhu

chempaka said...

huhu..bestnya klu boleh jadik mcm tu

mun said...

salju sha:tips..hahaha nan ado....

mun said...

chempaka:fikirkan boleh....mun makan macam besa tapi tak th le ke mana makanan tue pegi

Luv like this.... said...

sikit musykil..tah2 ada tukang makan no 2 kot kat dlm perut tu..haha

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...