BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, May 7, 2012

:penyejuk tekak:

sekarang kan musim panas cuma 
sehari dua nie jerp yang sejuk sebab hujan
 maka tetiba terdetik nak buat satu resepi penyejuk badan

dan resepi yang terpilih adelah sagu gula melaka
sebab ape? sebab aku tengok cara membuatnya senang
tengok bahan pulak ader jeee seme kat rumah
so ape lagi kan lepas keje....masak dinner
pastu aku terus leee buat sagu gula melaka tue

ini festime aku buat harapnya menjadi lah yeeee

 pestime buat aku buat sikit je dulu dalam 6 gelas jek
sebab takut tak menjadi haha, dah jadi nanti buat bnyk sikit
 dah siap buat seme aku sejukkan dulu dalam peti ais

niat hati nak makan malam tue jugak 
tapi tak boleh sebab tak sejuk lagi huhuh
so esoknya bangun pagi breakfast tue dulu.....hahaha


 okeh nie gambo aku amik sebelum aku makan...
letak gula melaka yang dah dicairkan n then letak susu cair pulak
ader orang guna santan tapi aku guna susu cair..ok jugak rasa nya
nak letak banyak mana..ikut kesedapan korang lah yeeee

aku buat macam tueee jerp sebab senang nak di makan
pergh sekali makan memang ko rasa nak lagiiii....
memang terbaiklah...tambah kalau makan waktu tengahari buta
boleh bikin tekak dan badan kau sejuk tau..

*nak sejuk lagi korang boleh tambah ais ketul

2 comments:

nanonano said...

Air meh? Bukan kuih? Biase dgr tp ingtkan kuih sbb xpernah jumpe n mkn lg, huhu

mun said...

nanonano:kuih sagu gula melaka lah na....

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...