BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, May 29, 2012

;gara-gara tahi kucing:

assalamualaikum seme +______+
semalam tak update sebab aku lupa bawa berukband
lupa gara-gara tahi kucing melekat kat tayar kete pagi semalam

sudahle aku nak pegi keje...tetiba terlenyek pulak tahi kucing fresh
terlenyek pon sebab nak elak kucing tue kat tengah jalan
huh tension jap mak pagi semalam tauuu....
kene lah aku mencuci dulu sebelum pegi keje kan, takkan ler
 aku nak bawa tahi kucing yang bau yang semerbak tue pulak

cuci pulak mengambil masa yang lama sebab banyak yang terlekat
lebih kurang 15 min jugak aku mencuci tayar kete aku tue
dah siap siap cuci pastu chowwww terus pegi keje
dah sampai opis...on pc seme tetiba teringat berukband tertinggal 
maka semalam aku hanyalah berblogwalking jelah...

*harinie drive kete berhati hati sikit sebab nanti kang kene lagik

3 comments:

antalya said...

itulah..tertunggu2 je mun update blog nan ado pong. gitu kisahnya rupanya yer. mujur umah bwh.kalo dok umah atas kt mana lah nk cuci tayar keta tu?

nanonano said...

hahahha busukkkk.
tp kt umah aku lg byk kot tompok2 tai kucing
tp kucing2 ctu pndai kambus balik ngn pasir, so jarang ler kene, hehe
klu kena pun bukan sedor :p

Reena said...

Hahaha... adehhh... taik kucing ni memang boleh buat kita jadi tension kan? Sabo jelah Mun :)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...