BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, May 17, 2012

:mama buat baby:

ape perasaan korang bile baca tajuk aku kat atas tue eik
hihihi..jangan salah sangka pulak tau...
tue permintaan mirza pada aku blurpppp
suka sangat mintak macam tue tau....


ekceli mirza bukan suruh aku buat adik untuk dier
tapi yang sebenor-benornya dier suruh aku
dukung dier macam aku dokong dier masa baby-baby tue
sambil tue cakap lah..."alaaaah baby baby mama nie"
haaaaaaaa gitu jerp hihi... nak bermanja agaknya anak aku nie

mungkin agaknya bile mirza dah dapat adik nanti
dier tahu kot dier tak boleh nak manja-manja sangat
mungkin itu perasaan dier tapi bagi aku
insyaallah aku akan sayang seme anak-anak aku sama rata 

7 comments:

sharEna said...

mun mmg sllu letak tajuk gempak2. tp isinya nan hado hahahaha...

dah lali. so mmg tak mengharap sgt isi cerita sama dgn tajuk yg ditulis kehkehh =P

nanonano said...

hahahahha komen mcm ena gok :p

Tengku Fauziana said...

moh kite berjemaah buat bb 2013...mau???hahahah

aziyana said...

ce buat betui2..hahahaha mesti mirza sukeeee

NURUL JAMIAN said...

heheheh mirza dah besau comel

apa kata bagi mirza adik mun
hehehe

antalya said...

aah ingatkan dia mintak adik

Reena said...

Eheemmm... bila tu Mun? Hehehe... seronok tau ada dua-tiga lagik budak kecik dalam rumah. Meriah sangat macam rumah kita :)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...