BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, May 7, 2012

:100 biji rm40:

assalamualaikum seme +___+
hah seminggu kau belog aku tak berupdate
mesti seme duk tertanya kemana kah aku menghilang
hahahaha ayat bajet retis..macam le ader orang kesah kan

ekceli aku tak hilang kemana ponnn 
aku ader jeeee cuma saje je nak menyepikan diri
sesambil menyepikan diri bolehlah aku kumpul 
bahan-bahan nak mengupdate belog nanti kan

sekarang kan aku tengok seme duk kisahkan
apam polkadot lah...apam beee lah...
apam ladybird lah..apam angry bird lahhh
maka aku pon duk terikut-ikut nak kesah kan jugak

 kebetulan haritue mak aku ader buat majlis bacaan yasin 
dan kebetulan pulak aku tak tahu nak bawak ape


maka aku tempah sajeeee apam tue 100 biji


ikutkan nak buat tema polkadot jee tapi
disebabkan keterujaan aku terlebih maka aku tempah 
50 bj apam bee filling perisa bluberry dan
  50 bj apam ladybird filling perisa strawberry.....

4 comments:

sharEna said...

100 bj 40 hengget. xto murah ke mahal ekekeke

nanonano said...

Standart price ler tu,ade yg jual mhl lg, ingt mun yg jual, hehe

mun said...

sharena:murah kot ena..sbb sekali dengan filling dier

mun said...

nanonano:aikk mun tak kot...tapi manalah tahu mulut na masin..tetiba terbuat dan terjual kan

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...