BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, May 9, 2012

:cer bela binatang lain sikit:

 hye korang selamat pagi seme
hurm cuba korang teka apekah binatang ini


nak kata arnab bukan kan


nak kata hamster pun bukan kan..... 

jeng jeng jeng ianya adelah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


nama bese dier LANDAK


nie seme adik bongsu aku punye keje lah nie
takde keje last-last di beli nye sepasang binatang nie 
kaler putih tue jantan...kaler gelap tue betina

pastu suruh abah aku bela kan bagi pihak dier
pelik pelik sungguh citarasa adik aku nie
dulu bela iguana...pastu membela burung hantu...
sekarang nie pulak bela hedgehog 2 ekor nih

dahle binatang nie tak berapa nak mesra manusia
kalau kite pegang bergulung lah dier

 macam nie

nak tengok dier gerak-gerak pon masa makan lah
tue pon susah nak tengok muka "comel" dier tue

mirza suka tengok binatang nie pastu tanya aku
"mama..landak buat ape tue"
"mama landak nak pegi mana tue"
asyik lah duk tanye benda yang sama jeeee
aku pun sampai dah tak tahu nak jawab ape hahaha 
last-last aku surh dier p tanya pak su dier sendiri

7 comments:

nanonano said...

hahahha comelje la mun,
na ske natang comey2 gni
tp xreti nk bela lah, hahaha

J u l i a 。.゜✿ said...

ju suka bela hedgehogs.
dulu ada bela sepasang.
sampai beranak pinak.
anak2 dia kecikkkkkk sangat. comel !

hedgehog ni best.
masa dia tidur tu comel sangat.
tak tak bila dia panas.
dia tidur meniarap macam superman.
ohhh cuteness overload !

sharEna said...

teringat kartun hedgehog tu. yg lari laju2 tu...ape ntah nama dia..ekekeke..

mun said...

nanonano:memang le comel..tp macam leceh jee..hehehee

mun said...

julia:owh yeke....tak penah g tengok dier tidur meniarap..nanti nak usha tengok..hehehee

mun said...

sharena:eh tetiba mun teringat kartun tue..comel mun suka tengok tapi lupa jugak ape nama kartun tue

Reena said...

Comelnya!!!! Tapi tajam tak bulu dia Mun?

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...