BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, May 24, 2012

:demam sebab pregnant ker??:

assalamualaikum seme +_____________+
dua hari aku tak update blog bukan bermakna aku takde idea
tapiiii sebab aku tak sihat....2 hari demam badan flat terussss
rumah suami uruskan mirza pulak mak yang tolong jagakan

ekceli hari isnin dah terasa sikit-sikit dah masa kat opis
balik tue pulak aku rasa seram sejuk je badan nie..terus makan ubat tido
tup tup pukul 3 pagi, rasa badan mengigil kesejukan,badan panas giler
nak pegi klinik time tue memang tak larat sangat nak bangun tau
tambah tambah tengok mirza sedap tido...
tak sampai hati nak kejutkan dier

last2 tido balik..kul 8 pagi baru pegi klinik..kul 9.30 pagi dapat mc
lama giler aku duduk dalam klinik tue nak jumpa doctor....
hari pertama flattttt...nak bangun makan pon tak larat
hari kedua ingatkan dah ok...rupanya belum lagiiii
so gagahkan jugakle amik mc untuk hari kedua.....huhuhu
hari ketiga harinie...demam dah kebah tapi sakit2 pinggang masih lagi
tekak rasa perit dan payau...makan pon tak lalu sangat......

member seme kata aku demam sebab peknen...YER KEEE???
hahhaa entahle aku tak buat pon lagi pregnancy test tue
ingat nak tunggu peot datang kalau tak datang boleh lah buat....

6 comments:

chempaka said...

cepat2la mirza dapat adikkk..aminnnn!!

aziyana said...

SAKIT KEPALA LEPAS TU DEMAM..YE LA TU KOT :)

Tengku Fauziana said...

ana bln ni lewat seminggu ku igat dh xcident pregy rupa nyer xtau pe masalah lewat..hahah..

nanonano said...

hoihh ramai skrg ni yg dah berjangkit wehh,
hrp2 mun plak punye turn lepas ni, hehehe

Reena said...

Mintak-mintak ada berita baik :) Jaga diri ye Mun.

armouris said...

terjumpa info ni, pasal demam…. sharing is caring :) - Cara Redakan Panas Demam Dengan Mudah

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...