BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, May 30, 2012

:aku bajet macam kete aku ler kan:

ramai yang tertanya tanya kan kan
eh betul ke tue kerete baru kami
hahahha..papepon aku gelak dulu lah ....

sebab toyota caldina tue kete orang sebelah
tapi parking pulak kat depan rumah aku
so aku bajet macam aku ader kete baru ler kan

nak buat camner kan dah dapat jiran yang macam tue
suka suki parking depan rumah kite..redho jelah
padahal depan rumah sendiri kosong tue hahaha

*mana mampu nak pakai caldina sekarang nie
5-6 thn lagi mungkin lah kot hehehe

2 comments:

nanonano said...

insyaAllah,
dimana ade kemahuan disitu ade jalannye,
eceyyyy :p

Reena said...

Kalau ada rezeki, sekarang pun boleh beli Mun. Hehehe :)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...