BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, May 16, 2012

:firstime masak sup ketam:

haritu incik b beli ketam tau
ingat nak masak ketam masak cili padi
tup-tup incik b request suh buat sup
biar betul laki aku nie....????

aku sudahle tak penah buat sup ketam
tetiba dier request gitu....celah mana aku nak cari resepi
kalau dier bagitau awal-awal boleh lah aku cari kat tenet
masa kat opis..nie tak dah malam baru bagitau

okeh..takpelah dah laki request so nak tak nak buat lah kan
dengan skill memasak aku yang hanya 30% nih
aku beranikan diri buat sup ketam ikut resepi campak campak

dan hasilnya alhamdulillah incik b kata lulus

 gambar nie aku amik kat belog resepimingguini

sup ketam yang aku masak tak sempat nak ambik gambo nya

laju je aku ngn incik b makan..tau tau dah habisssssss hehehe
tapi yang aku masak tue tengok rupanya sama jeee dalam tue

5 comments:

nanonano said...

hhahaha ok ler tu
mcm msk sup ayam biase la kan???
aku xpenah gak bt sup ketam
lg best msk lomak cili api
eh klu demam denggi elok sgt mkn sup ketam ni kan?

rDnA said...

danial suka betul klu buat sup ketam..mkn mesti bertambah-tambah..

antalya said...

ketam mahal!!! ahahah nk mkn pon berkira

aziyana said...

hehhe gud job..kite nk siang ketam pun xreti...camno

Reena said...

Woww!! Sedapnya Mun, pandailah dia masak :)

Ni guna rempah campak-campak ke atau guna Adabi eh? Macam nak try pulak makan sup ketam :)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...