BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, May 11, 2012

:esok kene sit exam PTD:

assalamualaikum....salam jumaat seme...
cepatttt je kan dah hari jumaat....
esok 12 May akan diadakan peperiksaan PTD di seluruh negara
aku adelah salah seorang calon yang di jemput 
untuk menduduki peperiksaan itue esok....

ini adelah kali keempat okay aku di panggil menduduki nya
hurm tapi esok tengoklah macam-mana eh....
malas pon ader tau sebab exam tue sampai petang
aku bab bab tick jawapan tue okeh jeee leh taram
tapi tang esei tue lah aku lemah sangat sangatttt huhuhu
 
tips ptd....entahlah aku rasa takde sangat kot
yang penting kene sentiasa bersedia........hehehe

5 comments:

nanonano said...

gud luck mun :)

chempaka said...

good luck!!

NURUL JAMIAN said...

good luck mun. Nurul dulu pun amik exam ni tapi tak lepas2 pun

aziyana said...

gud luck mun!
moga ada rezeki utk mun sekeluarga

Reena said...

hahaha... kalau main tick je ni. Gagah jugaklah nak hadap periksa kan Mun? :)

Anyway good luck dear :)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...