BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, April 1, 2011

:ngilu:

aku sebenarnya tak suka sangat bab-bab ngilu nie
hurm tapi tuelah yang aku rasa bile aku mula minum ais
al maklumlahkan pantang aku sudah habis
maka nak jugak aku merasa minum ais

 tapi memang tak boleh tau
sekali aku teguk..sekali aku rasa ngilu
dua kali aku teguk..dua kali aku rasa ngilu
tiga kali aku teguk..tiga kali aku rasa ngilu
kalau sudah berkali-kali memang terasa lain mcm lah kan
makanya baik aku tak payah minum langsung air berais

* tak minum ais hasilnya badan pon sihat..tak sengal-sengal

2 comments:

nanonano said...

bagus2
baik tuk kesihatan
baik tuk kecantikkan :)

afni+hafiz=dani said...

hehe.bila da lama x minum ais mmg mcm tu. afni aritu pun, rasa macam pening2 lalat

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...