BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, April 29, 2011

:tak ada maknanya rumah lawa-lawa:

hai dalam kepala nie banyak benda yang nak di tulis
tapi hati ini macam setengah suka setengah lagi tidak
maksud aku di sini mood nak buat entry baru 50/50

mak aku cakap kalau nak sidai baju sidailah secara cantik2
hurm cantik-cantik itu maksudnya adalah


baju sama baju..kain sama kain..seluar sama seluar
cadar sama cadar....baju anak sama baju anak
dalam ertikata lain jangan sidai baju secara lintang pukang

dan lagi satu cuba memuatkan semua baju secara bijak di ampaian itu
maksud mak aku tue jangan sidai baju di pagar-pagar rumah
cacat katanya..bukan pagar itu yang cacat tapi
pemandangan di kawasan rumah kamu tue jadi cacat

rumah walau sebesar istana tapi kalau sidai baju di pagar
huh takde maknanya ada rumah lawa-lawa...itu kata mak aku lah


*hah ape aku merepek di pagi jumaat nie


6 comments:

chik star said...

as salam.
sye pon xske sidai di pagar.
tp jiran2 suke sidai di pagar.
cmne ?
xsemena2 pemandagan jadi xcntik
huhuk.

mun said...

chik star:wslm...hurm betul3x..kite tak sidai..jiran pilok sidai

sharEna said...

betul per ape yg mak mun pesan tue. kite cuma sidai tilam toto je kat pagar rumah. seminggu sekali kene jemur bg kuman mati. habi yg buat. hehehe =p

aziyana said...

yg sidai bju kt pagar tu setuju..
xcantik..hihih pastu xrosak ke kain tu??

Dayu said...

as kita ni dok apartment
sidai guna hanger

baju cha sidai dalam umah je
nak gantung kat luar
hanger dia kecik, tak bleh masuk kat btg ampai tu

dulu selalu sidai dlm umah je

NURUL JAMIAN said...

nurul sidai baju raina dalam rumah hehe

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...