BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, April 12, 2011

:makan pasir & minum air laut:

salam uolls semua, gud morning +____+
fuh semalam hujan lebattt giler
balik pon drive slow jee..
jalan nampak sikit-sikit jer tau

huh ape motif kau cite hal smlm mun???
ekekee..takde pape motif pon cuma xtau nak cite ape..
otak aku beku sebab banyak sangat baca contract kot

oklah hari sabtu aritue tengah melepak kat ruamh
tetiba abah aku col ajak pegi bagan lalang
abah kata saje jek nak bawa mirza g jalan-jalan

hurm aku okay jerr sebab incik b xde die keje
bosan gak aku duk berdua jek dengan mirza kat rumah
nak keluar kete aku takde (pergi hantar cat)
kete incik b pulak opkos lahkan dier bawa pegi keje

so siap cepat-cepat pakai ala kadar jek
yelahkan bukan nak pegi mana pon 
masa kami sampai tue air laut tengah surut  
maka nya jauhhh nuuu disana airnye

apehal lah anak aku nie berdiri macam robot
teruja kot sebab tak sangka aku lepaskan die untuk main pasir

haah tengok memula pegang-pegang jek pasir tue

 pastue pegang lagiii sambil tengok aku kat tepi
lepas tue haaa kau die masukkan pasir tue ke dalam mulut
(gambar tak sempat nak capture sebab sibuk duk bersihkan mulut dier)

mirza ooh mirza pasir pon kamu nak makan yee
nak rasa kot pasir tue rasa macam mana

bile air dah mula pasang
aku bawa le mirza pegi mandi laut
memula aku ingat dier takut nak mandi

rupa-rupanya aku silap ...mirza memang tak takut
siap lupakan aku lagi adalah :(
tadi makan pasir sekarang nie bile dalam air
die minum pulak air masin tue huhuhu
haih anak sape lah nie

*konon-konon bagi pakai stokin sebab takut dier geli dengan pasir
bile dah main pasir laut segala aku bukak stokin selamba jek die tak geli


9 comments:

nanonano said...

hahahha rase cmne pasir tu mirza?
sedap dr nasi ekk??
mane gmbar mandi??
syoknyeeee
tp na takot sgt nk bwk mandi pntai, xtao la ngape
main pasir je xpe huhu
:p

sharEna said...

hahaha..semua pon nk masok mulut ye mirza?

pengsan. itu bkn makanan la yang...keh kehh

seb baek naurah da lame x buat pe'el semua benda nak makan.huhuh =p

NURUL JAMIAN said...

wah pergi pantai yeah

NURUL JAMIAN said...

wah pergi pantai yeah

mamaelly said...

wah bestnye..bila la elly nak sampai bagan lalang nie

mun said...

nanonano:alaaa takde lah gambar mandi..tak sempat nak amik..lain kali yek

mun said...

sharena:tuela ena....kdg2 risau pon ada jugak....camner nak buat eik???

mun said...

nurul:yee..tp mun tak suka mirza main pasir

mun said...

mamaelly:pegi lah elly tp takde pape yang best sgt pon...heheh

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...