BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, April 25, 2011

:betul ke aku underweight??:

hurm semalam masa pegi jusco seremban 2
aku ternampak lah penimbang yang boleh siap kira BMI tu
aku pon ape lagiii naiklah atas penimbang tue
(lama gile aku tak timbang tau...dlm 3 bulan ada kot)
so korang nak tahu tak ape result nya
jom scroll ke bawah
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
your weight = 41 kg
 your height = 163cm

seterusnya die kira body mass index aku


BMI aku adalah teeettttt****


you are underweight

gilerrr ahh berat aku 41kg
biar betik mesin nie..ke memang berat aku tue????
kalau tue memang berat aku sah sahlah aku UNDERWEIGHT

patutleee aku kurus jeee..(berat 41kg mana tak kurus)
tapi kan mak suka tau kalau berat mak macam nie..
nak tau kenapa??sebab mak nampak hotwww auwww...gediks

*sebenarnya bile kurus nie banyak pilihan baju boleh pakai 

4 comments:

NURUL JAMIAN said...

bestnya kurus

mamaelly said...

41?????????????? waduh waduh... malunye den..hihi kalau la elly hanya 41kg kan best

ZulWana said...

kurus gleee..org len pnye ssh nk trun brat bdn...mcm sy ni, punye laa da kurang mkn, tetibe turun alahaiii secebis je x smpai 1/2 kilo..aiyaakk..

nanonano said...

nak nanges aku tgk berat mun ni tao,
haahhahah naseb la ekk,
yg kurus, kurus sgt
yg sehat ni
adehh xley bt ape la :(

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...