BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, April 20, 2011

:aku ada masalah peribadi:

puan maimun tue ok ke???
saya tengok die macam ada masalah jee???
family die ok ke......???
suami die ok ke...???
anak die ok ke...????
.
.
.
.
.
.
.
wah soalan ko....mcm bgs jek amik berat eik
kalau ko nak tahu sebenarnya aku OK SAJE

nape pulak ko tanya macam tue?
ko tengok muka aku macam ada masalah ke???
ke sebab aku tak senyum kat ko, tue yang ko ckp cmtue??

sorilah ye...aku takde masa nak senyum-senyum dengan ko
senyum nie kene ikhlas..tapii kalau setakat aku senyum
tapi hati aku tak ikhlas....baik aku tak payah senyum
lagiii satu aku nie bukan suka bermuka-muka....

3 comments:

aziyana said...

bagus ade org caring..hehehehehehe
len kali cakap gni,
sy xcukup duit, blh bg duit tak?
hahahaha

- GC - said...

sampai cmtu sekali soalan dia.. concern sgt2 lah tu

antalya said...

bz body la org tu

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...