BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, April 21, 2011

:kecoh kecoh:

tak pasal-pasal kecoh hal tentang
sape yang tak guna account google untuk blog 
maka blog die akan di hapuskan
memula aku baca entry nanonano tue aku cuak jugak
apekehal nya lah yang diorang nak padam semua 
blog yang guna akaun yahoo...

setahu aku lah kan ramai jek blogger yang guna acc yahoo
termasuklah aku..tuan punya belog munlovestrawberry ini
tapi hasil carian maklumat aku sepanjang hari semalam
aku jumpa ini..+____________+


klik pada gambar untuk paparan lebih jelas
sumber dari blogger buzz

maksudnya disini pada sesape yang tak aktif dalam blogger
sejak 2007 maka account blog die akan di tutup

jadinya disini kalau account die aktif  maka blog dier akan terselamat
even die guna account yahoo or account hotmail untuk log in blog
(uihhh banyak betul ayat di sini ye...skema..skema)


*aku ada course cidb arinie..dari kul 9pg sampai ke 4 ptg..letih letih

3 comments:

nanonano said...

xpe ape pun mslhnye,
yg penting backup dr awal,
na gune 2-2 acc tuk admin blog na, :)

aziyana said...

haha dh berjya tukr dh..

NURUL JAMIAN said...

tak bape fhm mcm man tu mun .alahai rindu dgn kamu skrg kat opis dah block

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...