BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, April 28, 2011

:aku dalam dilema 2:

wah sudah macam drama bersiri pulak eik
actually ini adalah rentetan dari kisah pertama dulu

selepas mengambil pandangan dan komen dari kawan2
maka aku dan incik b tekad untuk ambik cuti untuk jaga mirza
tapiiiii masalahnya belum selesai lagi nieee..

selepas aku bagitahu mak yang kami akan cuti untuk jaga mirza
mak aku pon cakaplah......., 
bapak aku pergi bukan untuk seminggu tapi 2 minggu
hah ape 2 minggu...gileeee lama 2 minggu....
habis arr cuti kami laki bini kalau nak cuti 2 minggu

maka aku lagi sekali dalam dilema....
macam-mana nie kawan-kawan huhu
+__________+

4 comments:

antalya said...

cadangan yg lg satu buleh diguna pakai tak?? MINTAK TOLONG SEDARA MARA TERDEKAT JAGA KAN MIRZA

sharEna said...

kekeke..sabo jelah. 2 mggu tu fengsan la nk cuti. kang x psl2 di suruh berhenti keje pulak..hik hik =p

yup yup. cari sedara mara terdekat. yg boleh dipercayai utk jaga mirza. xpon jiran or kawan2 yg dh lama kenal. yg x keje. dok rumah lepak2 jer. seminggu bkn lame sgt pon. tolong krn Allah Taala ckp ngn org tu..=D

nanonano said...

hohoho
mun trpakse cuti smggu
hubby cuti smggu
xde arah laaaa :p

NURUL JAMIAN said...

mcm yun ckp minta sedara mara jaga mirza

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...