BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, July 12, 2010

:alah bisa tegal biasa:

hye...selamat hari isnin....
hari isnin yang membosankan..
rasa seperti tak mahu datang kerja....
dan seperti biasa rutin pagi-pagi....sampai jer opis..on laptop...buka blog...
checking any new comment and blog walking...
lepas tue kalau ader idea,wat entry baru...
nie tengah ada idea lah nie....berlambak-lambak idea tapi takde masa nak mengupdate
coz sepanjang dua hari di rumah langsung tak sentuh laptop...
tak sentuh??( bohong ok) sentuh tapi tak sempat nak online....heheheee...
ok dah.....jom kite beralih topic pulak...
hurm arinie mau cite lagi pasal anak bujang saya tue (sila jangan bosan ye)
dari lahir sampailah ke hari inie...alhamdulillah mirza hanya tido di katilnya sendiri..
kecuali, KECUALI ok...kalau dier tak sihat dan meragam..barulah tido dengan saya...
pada mulanya memang susah....tapi saya ajar jugak...
kene banyak bersabar...coz kadang-kadang tue bila dier dah tido..kite letak jer die jaga.
so kenelah tidokan dier semula...memang mencabar ok...
coz awal-awal lagi saya bagitahu mak dan incik b saya tak mahu ajar mirza tido di dalam buaian...so saya kenelah displinkan anak saya untuk tido lepak-lepak...
dan alhamdulillah...biler dier mahu tido saya just tepuk-tepuk dan die terus terlena...


- tido sambil cover mata coz silau-

-lepak-lepak atas comforter jer-

- dah penat main..atas playmate pown leh tido..-

*banyak sangat gambar mirza..rasa macam mahu letak semuanye...

8 comments:

Mademoiselle Ctiey said...

Waaaaa... sukenyer tgk mirza tdo.. aunty ct pun dah jadi ngantuk tgk mirza tdo.. hehhe... pandai ye cover mata masa tdo.. silau ye.. alahai semakin comel n gebu sentiasa mirza kesayangan nie.. suke tgk dier tdo... sangat comel n cute..

fikaryna said...

alahai..tomeinya..

NURUL said...

bagusnya nirza tido kat katil sendiri. raina dia jenois tak mau lak. dia suka tido sebelah nurul

mun said...

ctiey:haah..mirza kalau silau..memang dier akan tutup mt dier...

mun said...

fikaryna:budak kecik memng comel...

mun said...

nurul:yeke nurul...mun ajar dr dier lahir lagi nurul...

Ruzanna said...

sk la tgk dia tdo. cm bserah je haha tp mmg mcabar kn jg baby. dhle xleh nk communicate verbally. kene phm bhs baby n body language hehe

mun said...

ruzanna:mencabar jugak nadia..kite kene phm body language dier dan bile dier nangis...maksudnye dia nak ape...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...