BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, July 26, 2010

:sekejapan:

masa semakin memcemburui kita...
pejam celik,pejam celik..tahu-tahu dah nak masuk ogos...
tahu-tahu anak mama sudah masuk 4 bulan semalam...
actually sudah pandai me
niarap since 3 bulan lagi...

ooooh tida
k....tahu-tahu nanti anak mama dah pandai merangkak...
dah pandai berjalan sambil panggil mama..mama...
takpun papa...papa...
sekejapan je
r....
biler dah 4 bulan nie...dah nmpk gaya mcm mahu melonjak badan ke depan..
dan sudah pandai pegang barang..alhamdulillah
.
makin kuat gelaknye bile kite mengagah-agah...
pandai tengok tv....terutama cartoon...
suka meloncat-loncat atas peha kita...

siap terangakt-angkat lagi kaki tue
nak melonjak ke depan

hohoho....nape muka mcm tueee..
..????
tak berjaya lagi ye anak mama nie..takpe usa
ha lagi...

ini adelah hasil dari checkup bulanan mirza
berat mirza: 66kg
panjang mirza: 64cm


*tak sabar mahu melihat mirza merangkak..dalam masa yang sama tak mahu masa cepat berlalu
uiks....boleh ker???

7 comments:

nanonano said...

ha ahh kan..
xsbr nk tggu derang bley merangkak..
tp bl dah merangkak nanti..
cm susah hati lak sbb xduk diam..
abes 1 rumah di cuci :p

NURUL said...

sekejap je la anak mun si mirza dah 4 bulan. rasanya mcm mun baru abis pantang kan ?


kalu raina dulu 4 bulan dia dah berguling2 dan nk mara ke depan. nanti mirza pasti akan berguling2 pastu mara then terus merangkak. comel sungguh mirza ni.

mun said...

nurul:mun pown rasa mcm skejap jer nurul...kdg2 rasa tak puas tengok dier membesar..cepat sgtkan...ooo yeke...raina pown ape kurangnye..comel jugak

Mademoiselle Ctiey said...

iye... baby mirza dah semakin membesar dgn sehat dan gembiranya.. suka hati aunty ct tgk mirza nie.. terubat segala kedukaan.. hehehe.. camne agaknye bila mirza dah besar nanti ek.. mesti aunty ct cakap ngan mirza.. mirza.. dulu anty ct pun suka tau borak2 ngan mirza masa mirza dalam perut mama.. hehe.. mesti dier akan suke kan... oh ye.. bilik mun nampak kemas n cantik... hiasan cadar pun cantik.. pandai mun hias bilik.. Baby mirza skang nie dalam proses belajar untuk semakin aktif n mengerakkan diri... semoga sihat n comel selalu ye baby mirza.. tak sabar aunty ct nak jupa mirza nie... ishh ishh..

mun said...

ctiey:smpt lg tue usha bilik mun..mn ader ct biasa jelah..hehhe..papepown tengkiu ct....kita jumpa 31 nie eik

Ruzanna said...

sk tgk mirza wat mulut cmtu hehe dia dh mbsr...pndi tgk kartun...pastu dia conquer tv lak hahha....mun, btl ckp ct tu, kms je blk mun. nmpk teratur n rapi. cpt2 la mirza mbsr. kt nk tgk pd umo brp dia sm bsr dgn kt hehe

mun said...

ruzanna:eh..mn de..biasa lah tue...mirza cepat besar okeh....aunty nadia tak sabar nak tgk mirza

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...