BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, July 23, 2010

:eh ape tue??:

owh..tidak..nape arinie br nak kongsi cerite nie??
nape tak masa memula beli aritue...
sorry ye...saya bukannya bertangguh...
tapi saya perlu mencuri-curi masa dan
mengambil mood unt
uk wat post nie...
aritue saya terbeli chocolate cupcake...
opsssss.....cuba ulang lagi sekali...terbeli.....
(tipu lah tue..bukan terbeli, mmg nak beli pown)
tapikan....cupcake nie bukan untuk dimakan tau..
eh???kalau bukan untuk dimakan nape nak dibeli???
dan kalau bukan untuk dimakan..abis tue nak watpe????
haaaa..nak tahu tak ape benda alah itue...
cepat-cepatlah scroll ke bawah
..............................................
...................................
........................
..............
........
.

-eh like cholocate cupcake lah????-

bile dibuka.....tadaaaaaaaaaaaaa

-ianya adelah lipgloss berperisa coklat-

saya suka bentuk lipgloss nie...
like cupcake...yummy..yummy..............
bile dipakai rasa macam baru lepas makan coklat cupcake...
lagi satu saya suka sangat ngn bau lipgloss nie...
baunya sungguh wangi n manis...

*nanti mahu beli lagi tapi perisa strawberry pulak

8 comments:

yaya+frdz+auf said...

wahhh....beli kat ne??

nanonano said...

lerr..ingatkan mainan mirza la td,
huhu

mun said...

yaya:saya beli online...

mun said...

nanonano:hehehe..yeke...owh tidak..bukan mainan mirza..

Ruzanna said...

lipgloss ni pun mun nk promote gk ek bl pki rs cm nk mkn je. syik jilat2 bibir je. comel bekas dia. teruja tgk. creative sp yg invent bnd ni. kl tgk btl2 cm bnd mkn. rupenye x. mmg ttipu huhu

mun said...

ruzanna:bukan nak promote..tp just nak share ngn uolls semua....crative kan..

Mademoiselle Ctiey said...

Nyum nyum... ct dah rasa cupcake tu.. opppss.. silap.. mun dah kasi ct pakai lipgloss tue... mmg nyummmy n manis baunyer.. macam coklat.. ct suke... kuat bau colatnyer... sangat menggoda... haha..

p/s: bila mun beli perisa strawberry nanti pun ct nak test jgk tau.. hehe.. :p nyum nyum...

mun said...

ctiey:sedapkan ct....yup..klu dah beli yg strawberry mun akan bg ct test...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...