BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, July 7, 2010

:tarikh keramat 06.06.09: Part 2

saya mau update secara laju.....
so jom sambung citer lagii....

- mengaminkan doa secara beramai-ramai-

lepas jer tok kadi keluar rumah menuju ke khemah untuk menjamu selera sedara-sedara saya semua ape lagi...di suruhya kami bergambar sakan laaa...
memang menjadi pengantin baru kene buli
macam-macam pose kene wat..layan jelahhhhh...

-penyerahan mas kawin & set barangan kemas-

-bertukar-tukar cincin-

-untuk saya-

-untuk incik b-

- bergambar skit kt pelamin nikah...-

dan tak lupa jugak bergambar bersama family dan sanak saudara...
lepas selesai bergambar semua tetamu beredar ke khemah mau menjamu selera...
kami pown tak terkecuali...

-bagai cinderalla yang dah jumpa kekasih hati-

- ramai yang tanya saya,"nape saya yang tarik tangan incik b..."???-
jawapannya.."saya lapar okeh"
sungguh tak bersopan santun....

-menjamu selera-

bile dah kenyang..mood untuk bergambar kembali...
kali nie bergambar didalam bilik pulak...

-cuba betol-betolkan sikit sampin tue-

cukuplah satu gambar nie jek....yang lain-lain tue malas nak upload..
lepas jer bergambar dalam bilik...kami semua turun ke bawah...ke luar rumah...
nak buat skit outdoor photoshoot untuk nikah..


-buai laju-lajuuuuu....-

- panas pown tetap kene senyum ok-

-ok finish-

*akhirnya habis juga mengupload entry nie....-

6 comments:

Ctiey said...

Yeay... seronok jadi cinderalla... siap en b sarungkan kasut ke kaki lagi.. oh.. sungguh dasyat bila tgk mun menarik suami tercinta kerana kelaparan... iyela.. dah lapar kan... nk wat camne... hehe.. pelamin akad nikah yang cantik mun..

mun said...

ctiey:seronok jadi cinderalla yg tak bape cinderalla sgt pown..hahaha...mmg lapar ct...tapi tak over kan tarik tgn incik b..dah laki sendiri..heheee...tengkiu..besa2 jer ct...

Ibu Alia Kaiyisah said...

nice pic. lagi2 part yu tarik tangan encik suami. :)

tahniah atas kelahiran Muhammad Uwais Mirza.

mun said...

ibu alia kaiyisah:tengkiu....

Ruzanna said...

sk ek korg jd cinderela. ntah2 mun mls nk pki sndiri ek hehe gurau je mun. mun n amir senyum lbr. syik nmpk gg je. dh slmt diijab kabul. nmpk suci je bl nikah bj puteh. almk tereja putih puteh lak. puteh pet kt hehe mun xsbr nk g mkn ke atau amir tsipu2

mun said...

ruzanna:heheh..berangan jap jadik cinderela....eh..btolle nadia kite mls nak pk sendiri..hahaha....putih tue kan suci nadia.....opss...pet nadia nama puteh eik..mesti suci jer kan...hahhaa...mun yg tak sabar nak p mkn ...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...