BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, July 2, 2010

:sehari sebelumnya:

memandangkan saya hanya dapat cuti sehari sebelum majlis dilangsungkan
maka teramatlah banyak keje-keje yang perlu di settlekan
esok pagi dah nak nikah tapi inainya belom pakai lagi....
so petang jumaat tue lah baru sibuk2 p wat henna...
actually nak wat malam baru tahan lama skit..tapi disebabkan banyak keje dan tak mahu esoknya muka nampak keletihan....so saya decide wat petang tue jugak,
lama gak wat henna nie sampai naik semut-semut kaki saya...
dah balik rumah,sempat lagi tue saya tido kat kerusi malas,
dengan henna penuh di tangan ngan kaki
pastue bile terjaga jer tengok kaum-kaum laki (abah,abg n epul) tengah memotong bunga rampai
mak ngan lela pulak sibuk duk mendecorate bilik pengantin n hantaran...

-langsir kat tiang nie belum berikat lagi-

-hantaran sudah siap....dah letak kat tepi katil sana tue...-
cuma tinggal nak last touchup jer..

-karpet sudah diletakkan di tempat yang sepatutnya-
nasib ader karpet yang warna maroon...

tetiba saya teringat doorgift untuk nikah esoknye tak buat lagi...haahaha...mula lah buat muka cuak...niat hati nak buat tapi tangan penuh dengan henna....
fuhh...nasib saya memang baik..coz lepas jer isyak maka ramailah jiran-jiran Persada Ikhlas,Enclave P datang menolong dan membantu paper yang patut...sampaila pukul 3 pagi...

-tengah mengerjakan hadiah pintu-

-sibuk duk wat keje sampai tak perasaan gambarnya diambil-

-kaum laki pulak baru jer selesai menguruskan khemah-khemah-

SAYA????saya sudah lena diulit mimpi...zzzZZZzzZ..hahaha...
bukan mengelat ye....tapi awal-awal lagi dah kene hambat dengan mak...
mak suh tido awal,barulah esok segar dan tak kepenatan...

6 comments:

nanonano said...

langsir katil tu beli katne eh?

mun said...

nanonano:mun beli kain kat nilai3 pastu balik rumah jahit sendiri...

Ctiey said...

set bilik tidur yang cute n romantic.. ala2 bali style kan mun... ctiey suka tgk almari tue.. banyak cermin n pintu... hiasan katil pengan sangat cantik.. hurmmm... mun tdo kt bilik pengantin ke mlm tu? hehe...

Ruzanna said...

nsb bek family mun tlg wat preparation. de chance la nk tdo awl hehe nt mata lebam la plak kl tdo lwt. igt g katil tu. tmpt kt bgmbr hehe sume nk bgmbr dgn pengntin br. tgk hntrn la. moment tu mmg syok. lauk kenduri pun best gk hehe

mun said...

ctiey:haah..mun tido dlm blik mlm tue..tp tido bwh..atas karpet sajo...

mun said...

ruzanna:nsib ler rmai kt rumah ms tue...lehle mun rehat mlm tue...nama pown pengantin kan..hahaahaa.best eikk...yelah...nak jamu tetamu kene la best...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...