BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, August 8, 2012

:rambut raya mirza part I:

assalamualaikum seme +_________+
hari isnin haritue aku cuti public nuzul quran
dan semalam pulak aku emergency leave hehehee

malam tadi lepas berbuka aku bising kat incik b
kata rambut mirza dah panjang sangat nih 
rimasss pulak aku tengoknyeeee

pastu incik b kata takpe takpe meh kite potong sendiri
hek elehh tak penah penah nak potong rambut anak sendiri
tetiba nak potong sendiri kan macam pandai jeee kam 

baru 5 minit potong rambut anak,incik b dah surrender
sebab anak nye takmo duduk diam hahaha
pastue dan dan tue jugak ajak aku keluar pegi kedai gunting rambut

 haaa pandai pulak si mirza nih duduk diam eh

pulak tue muka serius kemain lagiiii

seperti yang sedia maklum mirza reject mamak yang potongkan
mirza jugak reject kalau laki yang potongkan......
 tapi semalam entah ape angin dier tetiba ok je laki yang potong kan
 
ekceli semalam aku  pegi salon rambut kat tempat bese tue tapi tutup
so aku pun ajak le incik b pegi salon kat zemart tue.... 
risau jugak aku sebab tak bese potong rambut kat situ
first risau mirza takmo, second lak risau takut mahal
tapi semalam syukur alhamdulillah ok jerp mirza duduk diam-diam
bayaran pon takle mahal sangat....rm8 jeee sekali potong kan 

hurm hasilnya aku lupa pulak nak snap...
takpe takpe nanti aku dah snap aku up entry lain pulak hehehe

6 comments:

Tengku Fauziana said...

alolor behave je mirza...
klu myrza aryan tu..melalak kt kedai gunting rambut...susah giler nk potong rambut dia kt kedai..
dh jadi 1 prob lak bila rmbut pjg..eeemmm...

nanonano said...

mika un bru buat rmbut raya kelmarin
mcm biasa, botak nak senang citer, hehe

sharEna said...

wahh makin hensem la mirza raya nanti =)

mun said...

tengku fauziana:mirza mamak memang dier meraung le..cer bawa g salon ok jerp hahhaa

mun said...

nanonano:yup botak memang senang na...kite tengok pon tak rimas

mun said...

sharena:wheeeeeee yekeeee

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...