BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, August 13, 2012

:jamuan berbuka puasa secara potluck:

assalamualaikum seme +_____+
perghhhh lagiii 6 hari weyhhh nak raya
sekejap jeee eh..haritue duk tunggu nak pose
tetiba hujung minggu nih dah nak raya
so macam mana persiapan uolls seme, aku ala kadar je 

cerita pasal persiapan raya tue nanti lah aku cite eh
sebabnya harinie aku nak cite pasal jamuan berbuka pose
yang diadakan di rumah mak aku secara potluck
ekceli jamuan nie pada 4 hb haritue
tapi beselah kan tuan punya belog nih malas sangat
tapi takpe meh aku cite sebelum ramadan berakhir hehehee

mak aku sebagai tuan rumah hanya menyediakan
air minuman, kurma dan bekas makan dan minum jerp
tapi disebabkan mak aku nih rajin bebenor 
maka die adelah menyediakan sejenis dua lauk

meja tak penuh lagi sebab orang tak mai lagiiii

 ruang solat untuk lelaki

 ruang solat untuk perempuan


 menunggu tetamu sambil menegok tv
bile dah pukul 7 terus seme orang datang 
membawa makanan, makanan dan makanan
tetiba meja yang kosong tadi dah penuh..sekejap je kan
yerp sekejap sampaikan aku tak sempat nak tangkap gambo

tapi seriously memang banyak sungguh makanan malam tue
aku pon dah hampir lupa makanan ape yang ada malam tue hahahhaa
bile azan maghrib berkumandang seme berbuka pose ringan2 jeee


sebab ape tau sebab nak solat maghrib dulu
lepas selesai solat maghrib baru lah makan berat-berat 

dah selesai makan seme yang hadir 
solat isyak secara berjemaah dan seterusnya solat terawikh
aku masa tue cuti so tak dapatler nak join sama
so aku duduk leee dalam bilik belakang melayan mirza


mirza bersama nenek ila.....(adik mak aku)
suka nau tengok video kat henpon


tapi sekejap jelah pastu mulalah dier meragam 
sebab aku tak bagi main ape yang dier nak main
makanya sampai kesudah leeee dier menangis
lastnyeeeeeeeee mirza tido sambil berdukung....
dekat sejam gak aku dukung dier huhuhu......
esoknye lenguh satu badan aku sebab dukung dier hahaha

6 comments:

mamaelly said...

mirza sangat encem

antalya said...

eh xleh pkai kopiah ke belakang camtu. menyerupai yahudi nye cara. tak elok

mun said...

mamaelly:haaaaaa encem lah sangatkn

mun said...

antalya:alaa yun budak2 bukan reti duk diam..kite betulakn dah kopiah dier tue..tapi je je kang ke belakamg semula

NaNaRuZaNa said...

eh....cik ila...puan fazillah keje kat akademi AA ek???

mun said...

nana:yup nape kenal ke na???

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...