BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, August 30, 2012

:syawal pertama beraya di Subang:

assalamualaikum uolls
orang lain seme dah update cite raya banyak-banyak
aku baruleee terhegeh-hegeh nak upload kan
sorilah eh gambor banyak sangat pastu nak uploadnya
punyelah makan masa kan...dengan nak edit lagiiii

seperti sedia maklum tahun nie giliran beraya di rumah aku
so takdelah bersesak jam bagai nak balik kampung kan
first raya beraya dirumah mak aku kat enstek
pastu terus gerak pegi rumah atuk nenek kat subang n pantai dalam
second raya pulak balik ke perak rumah mak long (belah abah aku)
raya 3 pulak balik ke melaka (merlimau n jasin)menjeguk nenek moyang

raya haritue mak aku masak rendang daging, nasi impit n kuah lodeh
aku sampai awal beb tengok adik beradik aku tak siap lagi grrrrrrr

 
takpe kite bergambar dulu yerp

bile seme dah siap yang laki-laki pegilah sembahyang raya
yang pompuan pulak dudukle rumah siapkan juadah 
lepas habis sembahyang raya kami salam raya dan makan

aku paling awal makan sebab lapooo

fuhhh adik aku makan sampai tak angkat muka sedap lettew

eloklah tue bapak betulkan sampin
mak betulkan tudung
anak pulak betulkan songkok +_____+

ini budak kalau nak tangkap gambar sama dia kene pegang die kuat2
 
seme satu kaler aku sukaaaaaaa

mak bapak aku dengan mirza
 
derrr kenapa mu mirza tak senyum
 
aku empat beradik

aikk kate gambar lelakilelaki tapi mana mirza nyeee

lor yang hang duk sini pasai apaaa mirza...

dah selesai bergambar seme barule bergerak ke subang

sume melepak tengok tvvvvvvv. jerp..

 dah bosan lepak dalam lepak kat luar pulak
dah puas makan lepak dalam n luar kami gerak ke Pantai Dalam pulak
 so sekian saja cerita hari raya pertama aku tahun ini

2 comments:

sharEna said...

warna mustard...cantik jugak =)

mirza makin lama makin hemsem huhuhu...tinggi kan dia? ikot mama dia sama kot

nanonano said...

woooo xpernah trfikir nk buat tema kaler ni, tp nmpak cntik lak org pkai,

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...