BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, August 28, 2012

:datang raya sebab nak tengok rumah aku:

betul memang kite seme pergi beraya 
sambil sambil tue tengok rumah tuan rumah tue
tapiiii SAMBIL SAMBIL jelah kan
sebab tujuan asal kite menziarahi dan mengeratkan silaturrahim

tapi kan ader sorang hamba ALLAH nih
memang aku dah tahu dah tujuan asal dier nak 
datang beraya rumah aku adelah nak menengok barang 
ape ader kat rumah aku tue untuk di kondem nyaaa
macam mana aku tahu eh???haaaa
sebabnye sebelum sebelum nie macam tue jugak
ekceli permulaan bicara aku dengan dier begini
"nak pergi beraya kat rumah jap lagi boleh x?"
"errrr tuan rumah takde lah" 
(tuan rumah tue laki aku sebab dier keje haritu)
"alaaa takpe bukan nak jumpa tuan rumah pon"
"so kalau camtue nak tengok rumah lah eh"
tetiba mamat tue terdiam seketika...berpikir kot
lastnyeeee dier menjawab
"eh macam mana tahu eh"
looooo macam aku baru kenal kau kannn

lastnyaaa dapat jugak dier datang beraya rumah aku
tapi itulah mulutnya ader jeeee nak komplen kan
hahaha komplen leee sebakul pon ader aku kisah
janji aku bahagiaaa....aman damai tak menyusahkan orang lain 
lagipun kan aku dah masak dah dengan perangai dier nih
perangai apeee eh?? perangai 
TAK BOLEH ORANG LEBIH DARI DIER

*baru rumah teres belum rumah banglo lagiii tue

6 comments:

antalya said...

lohhh 'mamat' ke? ingatkan minah je ada perangai gitu. eii menyampah nya.sedangkan kalo pompuan pon kita rasa meluatnya wat perangai gitu ini kan pulak laki2

sharEna said...

bajet ppn rupanya lelaki hehehe..ade jgk ek? ishishhhh

nanonano said...

ade gok spesis laki gtu eh> hehe

mun said...

antalya:laki laki perangai gini lagi meluat kotttt

mun said...

sharena:ade laa weyh sebab tue aku cerita

mun said...

nanonano;eh ader na....hahahaa

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...