BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, August 29, 2012

:akhirnyaaaaaa:

dulu masa memula pindah kami 
suami isteri memang takde bajet nak beli kabinet tv
yelahkan pindah rumah nie pakai banyak duit oooo
so kami utamakan yang penting dulu

lepas dah setahun lebey barulah terhegeh-hegeh cari 
kabinet tv baru sebab mata dah bosan kotttt

merata jugaklah mencari dan mencari
bile jumpa yang berkenan termahal pulak
dah ader berkenan tapi tak berapa sesuai pulak 
dengan rumah aku yang comel tueeee
so akhirnyaaaaaaa kami bertekad pilih ini..sebab ape???


 first sebab kabinet nie kaler coklat putih (kene dengan tema)
 kedua sebab kabinet nie takde glass part....senang nak bersihkan
ketiga sebab kami sukalah kalau tak takdelah pilih yang inie kan
so tahun nie nampak cantik sikit umah aku sebab ade kabinet tv baru nih

4 comments:

nanonano said...

yeeee aku ingt lg kabinet buku tu, ekekeke
akhirnyee, dah makeover kabinet tv tu
cantik!
kabinet raya la ni, hehe

mun said...

haaaaahaaa ko ingat lagi eh na rak buku tue..bagus baguss....sekarang dah selamat letak bilik belakang buat simpan buku2 aku

sharEna said...

mmg perasan bab kabinet tv tu. barulah nampak semenggah skrg hahahaha

mun said...

sharena:owh yeke hahahaha

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...