BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, April 2, 2013

:memupuk hobi baru:

hari minggu takde wat pape pun
tetiba pagi tue lepas breakfast jenjalan area nilai
aku TERsinggah ler tempat orang jual jual pokok bunga ni

sebab ape tau tersinggah
sebab selama nih memang takde niat pun 
nak membela pokok bunga sebab i is tak minat
tapi sekarang tetiba pulak rasa
eh ape kata aku membuat hobi baru
iaitu menanam dan membela pokok bunga

dan sebagai permulaan aku tak beli banyak
saje nak try test tengok tangan aku menjadi ke tidak
 makanya aku hanya beli 3 pokok bunga saje


haish baru beli tiga dah nak kecoh hahaha
mestilah aku nak kecoh sebab ini hobi baru aku
hobi baru yang orang pun tak tau lagi
dan sape kenal aku mesti macam pelik kan
sebab uolls mesti tau aku tak minat bela pokok bunga


   tapi takpe sekarang aku dah macam minat sikit sikit
mana tau makin lama makin minat aku pada pokok bunga
dan tetiba masa tue uolls tengok depan rumah aku
meriah okeh dengan pokok bunga +______+
 ok tamat i is malas nak bebel panjang panjang

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...