BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, April 4, 2013

:dah siap pun tempahan header pertama:

semalam kan aku ade bagitau kat uolls
ekceli aku dah siap kan pon header tue
tuan punye blog mintak yang simple simple jek
dier pun takde mention nak macam gini or macam gitu

so aku pun apelagi..petang semalam
mengigih lah aku buatkan header untuk dier
mengigih tue sebab aku tak kreatif sangat
so tue yang kene mengigih lebih sikit tue hahaha

lepas buat...aku send pada customer tue
dan aku suruh dier tengok ok ke tak..(kira draft ler)
masa tue takuitttt gak aku (berdebar debar okeh)
yelah mana lah tau kang tetiba dier reject mentah2
design aku yang tak seberapa tue haha


tup tup dier reply..."akak kite suka sangat, thanks"
gulppppp telan air liur aku masa tue
fuhhhh nasib customer tue suka tau (lap peluh jap)
kalau tak suka pun takpe, aku boleh buat lain
dah nama pun percubaan pertama dengan customer pertama

pastu dier tanya aku "brape ain kene bayar nih akak"
"akak dah banyak kali edit edit nih"  

    dan disebabkan dier customer pertama aku
dan dier memberi kepercayaan pada aku
untuk mendesign header blog dier
dan dier jugak tak cerewet dengan aku
so aku bagi FREE jek header tue pada dier 
chomel tak aku kui kui kui
perah santan sungguh kan okbai  

*de sesape lagi yang nak tempah ker??

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...