BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, April 30, 2013

:cabaran 3 liter air sehari:


uolls mampu tak lalui nya?
aku kadang kadang mampu buat dan
kadang kadang hanya boleh telan 2 liter jerp
tue pon aku dah termengah mengah tau
pastu biler dah minum banyak sangat air
maka banyak kali jugaklah aku ulang alik ke toilet
perut pun rasa sebu jek sebab penuh dengan air
tapi takpe..minum air masak/kosong banyak kebaikannya
so nak tubuh badan yang sihat kene lah minum 3 liter air sehari

*gambar ulang tayang sebab takde gambar best

1 comments:

mama_ka0ri said...

salam kenal...

air masak minum banyak2 bagus..baik utk badan dan juga kulit..:)

anyway..saya follow blog ni..jemput singgah blog saya juga yer..:)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...