BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, April 9, 2013

:dah ganti pose ke belum?:

aku sedang dalam proses penggantian
harinie masuk hari ketujuh
alhamduillah dah nak masuk 7 hari aku pose

memula tue memang macam liat sikit kan
tapi dah masuk hari kedua ketiga
alhamdulillah dah rasa okay  hehehe
even pose ganti aku tetap tak tinggal sahur

selalu memang aku akan makan nasi berlauk lah
siap buat air nescafe panas tau hehe
cumanya pagi tadi aku makan kuih dengan
minum air masak banyak banyak jer
sebab masa bukak pose tadi tue aku dah makan 
banyak, siap bertambah nasi lagi hahaha

hurm ituelah sebabnya masa aku bangun sahur pagi tadi 
aku takde rasa lapar sangat cuma rasa haus jek
dan aku pun tak terasa nak makan nasi ke ape
itu yang aku makan kuih seketoi jek
dengan minum air masak banyak banyak

harapan aku dapat lah aku menghabiskan
 hari ini dengan jaya nya +_________+

2 comments:

Ratu Hatiku said...

Belum ganti pun..uhuhuhu nak kena ganti nie...

Maimun Razali said...

ratu hatiku:yeke...baik ganti cepat....

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...