BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, April 3, 2013

:nak tempah header blog boleh tak?:

aku tak penah terpikir pon okeh
nak mendesign header blog sendiri 
apetah lagi nak mendesign header blog orang
minat memang aku minat bab bab design nih
tapi tue lah aku rasalahkan
aku nih tak cukup ilmu okeh (ilmu design ler)
dan mungkin jugak tak cukup software
sebab aku hanya menggunakan photoscape jek
yeeee photoscape jek dek non oiiiii

tapi entah camne semalam
tetiba datang idea nak cantikkan blog niaga aku tu
terus macam TING.....kuar asap putih
dan penuh dengan idea idea kreatif
kreatif takdelah kreatif sangattttt kan
takat design bese bese jek boleh lah

maka terhasil lah header begini

      
memang simple sangatttttt hahaha
tapi aku tak sangka dengan header simple begini
berjaya menambat hati seorang dua untuk
menempah header dengan aku
TEMPAH okeh TEMPAH....maksudnya
aku design,bagi kat depa n then depa bayaq kat aku

perghhhh dah macam designer pulak aku
padahal ilmu design cetek je..lagi dalam ilmu merapu aku
papepun thanks ler pada yang berminat tue
aku akan cuba sebaik mungkin untuk design
header blog yang cantik kiut miut untuk korang

4 comments:

sharEna said...

apasal baru tau mun ade blog niaga neh? hehehe

nanonano said...

kerlasss ko jah
dah ade 2 bisnes cmni, hahaha

Maimun Razali said...

sharena:tuela ena..dah lama sangat tak datang jengah blog mun hahaha

Maimun Razali said...

nanonano:tapi takleh lawan ko..lagi hebak....

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...