BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, April 25, 2013

:comel tak henpon saya?:

assalamualaikum seme +____________+
sekejap jer kan dah hari khamis.....
sekarang nih masa bukan berlalu tapi berlari
 oklah beb aku bukan nak cite bab masa pun
 cuma harinie nak cerita sesuatu
sesuatu yang buat aku suka dan happy
cerita ape tue???? ce cite ce cite hehehehe
(cita tak best pun tapi nak gak cite sebab aku takde idea)
tadaaaaaaaaa casing baru untuk henpon aku


comel tak?comel tak?
mestilah comel....HELLO KITTY kot 
cuma kaler jek tak PINK

sorilah yerp ai tahu henpon ai bukan android
bukan smartphone yang orang seme 
duk berlumba lumba pakai tue
hurm henpon ai cikai jer okeh +______+
cikai cikai pun beratus jugak tau 
takpelah cikai pun janji boleh sms, boleh col sudah
nak beli smartphone boleh jek...tapi
aku lebih suka hidup di bawah kemampuan
(bukan hidup dengan kemampuan)
lebih suka mementingkan keperluan dari kehendak


dah lama dah casing nih takde sebab pecah
sudahle pecah terkopek pulak tue
ini seme gara gara tangan mungil gatal mirza
lama jugak aku duk memikirkan nak ganti ke tidak

kebetulan semalam aku ke pasar malam dengan member
sudah settle kami membeli barang untuk di makan
masa nak balik tu singgah jap tempat jual casing henpon 
duk belek belek lastnya ternampak casing comel tue
aku tengok jer terus tangkap cintan wa cakap lu
hati terus berkenan okeh..tak tengok dah yang lain 
tokey tue pulak terus sarung kat henpon aku
aku pulak dah malas nak pikir banyak sebab hari dah hujan
maka aku terus jek membayar (rm10 je tau)
 
hurmmm lama betui aku duk tangguh tangguh nak beli
lastnye semalam beli jugak casing baru untuk henpon aku tu
hehehehehe...beli  pun kat pasar malam jer tau
alaaaaa tak kisahlah beb....lagipun casing henpon je kot

10 comments:

antalya said...

henpon sy helo kitty. casing kaler pink kosong. tp henpon hello kitty tu sgt lah kiut hahaha

Ann Ilias said...

Aku suka sikap ko mun, hidup di bawah kemampuan
ni sokmo kehendak lebih dr keperluan
huhihu

omeiiii casing!

NURUL JAMIAN said...

hp BB kita lagilah memang smartphone tp lembab mcm kura2 rasa nak campak je geram

suriani azizan said...

CUTE..SUKA TGK...

sihatbyMAMAELLY said...

comelnye casing tu Mun

Maimun Razali said...

antalya:yerp yun kite dah tengok..menjeles jugak tengok yun de hp hello kitty....

Maimun Razali said...

ann llias:tq....seme orang boleh amalkan cara nih tapi kene kuat lah..kene tahan nafsu hahaha

Maimun Razali said...

nurul:dah kalau campak nanti nurul nak pk hp ape eh..hehehhee....

Maimun Razali said...

sue:thanks..murah jek sue..janji boleh guna

Maimun Razali said...

mamaelly:hello kitty kot..memang confirm comel hahhaa

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...