BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, April 16, 2013

:lebih subur di atas tanah???:

lama kan aku menyepi tapi aku tetap ader je
ader duk  blogwalking blog korang seme
cumanya aku TAKDE  idea nak update ape
so dari aku duk merapu macam macam baik 
aku mensenyapkan diri...mensenyapkan?

harinie nak cite pasal pokok bunga
walaupun hanya ader beberapa pasu sajork
tapi aku tetap bersungguh nak cite kat uolls
besungguhlah sangat macam rumah ader taman bunga 

ekceli kan uolls pasu pasu tue semua sudah selamat
laki aku alihkan ke atas tanah di depan rumah
hurm...aku tau cite tanpa gambar memang tak best


so meh aku tepek sikit gambar sebenar benarnya
ginilah keadaan rumah aku sekarang
sebab musabab laki aku alih seme nye di atas tanah
adelah pokok even dalam pasu pon kalau letak atas tanah 
ianya akan subur dan takkan mati

dan lagi satu kalau letak atas simen macam gini


pokok tak berapa subur dan lama lama akan mati gitu jek
sebab nya simen panas berbanding tanah

 itulah sedikit nasihat yang laki aku dapat dari sorang jiran
hurm biler dipikir pikir balik ader betul jugak kata jiran aku tue
makanya tanpa berpikir panjang terus jelah laki aku alih ke tanah

 dan amazingly lepas alih ke tanah aku tengok pokok aku cukup subur   
mungkin pokok pokok ni mendapat cukup sinaran matahari dan air kan
dan yang penting base atau tapak nye sejuk  (kan atas tanah)
gambar selepas seminggu di atas tanah tak sempat nak snap
nanti kalau aku sempat aku share dengan uolls eh...
sharing is caring kan +____________+   

2 comments:

nanonano said...

bile nk ajak aku g umah ko weh
#tetiba hahahaha

Maimun Razali said...

nanonano:meh le...aku takdenye rajin2 nak buat makan makan haha...tapi kalau mu g bagan lalang nak mai rumah aku roger jelah...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...