BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, March 29, 2013

:benda baru maka terujanya pun lebih lah sikit:


dapat benda baru mesti teruja ye dok
gitulah jugak dengan mirza nih
orang dah lama kepingin motosikal sendiri
biler dah ader nih duk main yang tue jelah
hat yang lain seme nye dah tak diendahkan

tak boleh main siang...main malam malam
dah siang tak sempat hahhaa
aku sampai rumah pun dah pukul 6:30 ptg
dengan nak masak seme mana lah sempat kan
incik b pulak jangan cakap lah
sibuk jek memanjang...malam baru balik
hurm ginilah orang makan gaji mencari rezeki
takpelah bukan untuk sape pun kan, untuk anak bini dier jugak

kalau dier dah merengek sangat sangat kami bawa jelah
dari dengar dier duk merengek hahahhaa
bek bawa men kat luar jap so biler dier dah penat
nanti pandailah di ajaknya kami masuk dalam rumah
alaaa bukan lama pun dier nak men kat luar tue

tapi kan kalau mirza tak merengek nak men kat luar
takdenya aku laki bini nak membawanya
kami just buat dono jelah +_____+

4 comments:

antalya said...

mcm mya mula2 dpt keta aritu lah..teruja tak kira masa. skrg benda alah tu tersadai jer dlm bilik

nanonano said...

haha motor mirza sbijik cm mika punye,
mika pon awal2 je selok main,
skrg dia lg ske kayuh beskal,
sbb blh laju2,
motor ni mengantuk naik,
slow sgt, kahkah

Maimun Razali said...

antalya:bese lah standard memang gitu pun hahaha

Maimun Razali said...

nanonano:tue arr slow sangat kan...memula nek ok je..dah lama2 muka dier nampak borink

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...