BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, June 17, 2011

:di sebalik hari 6 JUNE 2011:

hari aniversary aku di sambut secara sederhana
no candle light dinner..no romantic situation 
but a simple celebration with incik b and mirza

 aku rasa happy sebab tempoh perkahwinan 
aku dan incik b genap 2 tahun pada 6 june 2011
2 tahun okay...betapa cepatnya masa berlalu

6 JUNE 2011 jatuh pada hari isnin
aku bangun pagi dan terkejut tengok incik b tak pegi keje
bila aku tanya "nape tak pegi keje nie"
selamba die menjawab "arinie kan aniversary kite
so b amik annual leave lah, ayang pon cutilah"

 owh okay...die cuti tak bagitahu aku
sebab katanya mau bagi surprise pada aku
nak tak nak aku pon amik le EL....ekekeke

then sudah cuti aku tanya incik b 
ape plan arinie...die cakap no plan
 just duduk rumah je... lepak-lepak

hurm aku macam....ape nie cuti duduk rumah
kata nak celebrate...tapi die nak duduk rumah jek
buang cuti aku..buang masa aku jek

then in the afternoon lepas makan semua
incik b ajak keluar alasan die nak pegi carik barang
bile aku tanya barang ape die kata barang lah
lepas melalui kota seriemas...traffic light semua
incik b berhenti di depan kedai kek
(hehehe..aku dah agak dah die nak beli kek)

pastue incik b suruh aku tunggu jek dalam kete tue
aku kata tak nak aku nak ikut jugak
last-last die mengalah biarkan aku ikut hehe
masa nak beli kek tue aku tengok2 gak kek 
yang display dalam tempat kaca tue
tengok punya tengok last2 incik b suruh aku yang pilih kek

aku pilih kek of coz lah kek kegemaran aku kan
ekeke..tapi aku tak sekejam itu okeh
aku pilih fruit layer cake..kegemaran incik b
 then incik b tanya aku nak celebrate kat mana
aku terus jek cakap nak g ice room
(sebab aku teringin nak makan ice cream)

hurm nasib incik b setuju tau
teruslah kami ke situ, pesan 2 jenis aiskrim
potong kek dan makan bertiga-tigaan

*incik b bukanlah seorang yang romantic
maka aku memang tak harapkan any surprise dari dia
tapi bile die ajak aku kuar celebrate kat luar
itu sudah mencukupi bagi aku +______+ 

*gambar akan di update kemudian yea..


4 comments:

nanonano said...

anny kite same yekk,
hepy 2nd anny tuk mun juga :)

afni+hafiz=dani said...

happy anniversary mun =)

antalya said...

walaupun simple yg penting kenangan tu ckup bermakna utk dikenang sampai bila2 kan

aziyana said...

ooow seronoknya..walaupun simple tp beruntung tau hubby ingt..org laki kan susah ckit nk ingt tarikh2 ni

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...