BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, June 1, 2011

:nasi lembik:

huh jenuh pikir nak letak tajuk ape
last-last yang keluar..."nasi lembik" jugak

mirza sudah setahun lebih tapi makannya nasi lembik
bukan aku tak bagi nasi biasa tapi kan 
aku tengok mirza lagiiiiii laju makan nasi lembik
suap-suap-suap tahu tahu habis sudah semangkuk penuh

 ini bekalan mak aku bagi petang semalam

lagi satu mirza jenis yang tak berapa nak gemar kunyah
dier kunyah 2,3 kali pastu telan....pastu nanti nak uk uk
haaaa tertonggeng sana..tertonggeng sini sebab sembelit

makanan tak hadam betul tapi "benda alah" tue nak keluar jugak
makanya sembelit lah jadiknya...sian aku tengok anak aku tue
tersiksa nak uk uk....penah sekali t*** terlekat kat punggung
kes tak boleh keluar sebab t*** tue keras sangat
padahal tiap-tiap hari aku tuba mirza dengan betik, pisang, yogurt
tapiiii sejak aku bagi makan nasi lembik nie mcm ok sikit die nak uk uk
so mirza mama kene lah carik slow cooker untuk memudahkan keje mama
ekekeke...(hurm aku nie semuanya nak mudah...pemalas lah katakan)
oklah...sekian saja cerita dari aku untuk pagi nie..

*anak korang pulak macam-mana....ce cite...ce cite

1 comments:

sharEna said...

naurah klu bg nasi lembik, di luahnya balik T_T

mmg mkn nasi biasa cam org beso. tp msti ade kuah la skit2. feberet dia nasi ayam. mkn byk gile klu kena tekak dia

tp now dh 2 mlm xmo mkn nasi. asek mkn sayur jer. carrot & potato...adehhh..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...