BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, June 23, 2011

:setia menanti:

yeee aku setia menanti akan tiga benda ini:


yang pertama aku menanti akan 
baby blogger tshirt

yang kedua aku menanti akan
baju mirza yang aku beli secara
pre-order yang sepatutnya sudah sampai

dan yang ketiga aku menanti akan
hadiah dari mamaelly sebab 
aku menang contest mamaelly tempat ke-2

dan entry nie takde kene mengena dengan merungut ke hape cuna nya
aku nak bagitau yang aku sabar dan setia menanti akan tiga benda ini
sabar itu kan separuh dari iman so aku berharap sangatlah
yang aku akan dpt ketiga-tiga benda ini sebelum puasa

3 comments:

nanonano said...

eh T blogger ni ke yg kite tempah ek?
lupe dah kaler ape,
haha
tp dah ade T tu, jgn lupe turun padang yer mirza join geng2 awk yg lain, hehe

mamaelly said...

wahahahahahahah alamak.. ada ada mun..jgn risau..tak sempat je nak p pej pos tu

Dayu said...

mun,
tau kan pasal pemasalahan baju ni
kilang buat salah
so printing pulang smula
tu yg lambat tu
sorry eh
tak sangka ada pemasalahan yg macam ni. tak tau lah bila boleh dapat baju ni.. sorry tau mun

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...