BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, June 21, 2011

:mirza mana mata??:

huh lambat betul lah tenet kat opis nie
dari pagi tadi duk tunggu nak update entry
baru sekarang leh bukak tau...hehehe

minggu lepas kan aku saje jek nak menguji mirza
sambil baring-baring nonton astro yang mcm hanpeh tue
aku pon tanya lah mirza beberapa soalan

 aku: mirza mana mata??
mirza:die pejam-pejam mata tanda itu mata

aku:mirza mana hidung??
mirza:die tunjuk ke hidung die

aku: mirza mana mulut??
mirza:die tunjuk pulak ke mulut die
then aku tanya lagiii

aku:mirza mana telinga??
mirza: die tunjuk ke telinga die sambil sengih2
lagiiii
  
aku:mirza mana tangan??
mirza:die angkat tangan die
dan lagiiii

 aku:mirza mana kaki??
mirza:die angkat kaki die pastue die gelak2
dan lagiiiiiiiiii

aku: mirza mana perut??
mirza: nie..sambil selak baju dan tunjuk perut die

WOW..WOW....aku kagum sangat2 dengan mirza
die sudah kenal anggota tubuh badan die
syukur alhamdulillah..syukur sangat2..terima kasih YA ALLAH

5 comments:

misha.w said...

mirza bijak! :)

nanonano said...

alhmdulillah
budak umur ni mmg tgh cpt blajar kabn
rugi klu kite sia2kan tu

Puan Jiha said...

pandainye!!!!!

sharEna said...

naurah kalo ditanya mata pon dok kelip2 je mata tuh. cute kan? hehe

Dayu said...

bijak dan sgt cerdas mirza!!
mmg budak umur2 gini sgt cepat belajar macam-macam kan
kita kena rajin rangsang derang

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...