BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, June 14, 2011

:mengapakah jiran itu bertanya begitu?:

sabtu lepas incik keluar ke pasaraya zemart
(pasaraya tue dekat area bandar enstek jek)
untuk membeli barang-barang dapur

aku tak pegi sebab malas..ekeke
so aku list kan jek barang ape nak beli
incik b pegi beli sorang-sorang
cepat sikitkan  kalau buat macam tue

sampai jek di sana incik b jumpa jiran kami
then die tanya incik b"awak duduk bujang ke"
incik b kepelikan dan menjawab
"taklah saya ada anak...ada bini"


then jiran itu pon blah macam gitu jek
maka persoalannya di sini adalah
"mengapakah jiran itu bertanya begitu"???
adakah die tak penah nampak aku dengan mirza

arghhh mustahil..aku balik keje petang-petang
die ada duk tercongok kat luar rumah tue
then hari cuti berapa kali tertembung dengan aku
time aku tengah sidai baju-baju mirza

so apakah relevannya die bertanya begitu????
ke jiran aku tue  ingat aku dan incik b nie
duduk sebumbung tapi belum berkahwin
sebabnya kelihatan incik b malam baru balik rumah
dan pagi2 buta kul 6 sudah keluar ruma
hurm entahlahkan...aku tak kisah pon
sebab aku takde buat pape salah pon kan

6 comments:

nanonano said...

xla
saje dia nk brgurau sbb nmpak encit b tu sopim sensorg kot, hehehe

mamaelly said...

hihihi... setuju ngan na...

afni+hafiz=dani said...

hihi..biasa la lagi2 tgk kita muda

sharEna said...

yup yup. agreed with na. thought like that too =)

NURUL JAMIAN said...

gurau sesama jiran kot mun? eh mun tggl kat bdr estetek tu ye

NURUL JAMIAN said...

gurau sesama jiran kot mun? eh mun tggl kat bdr estetek tu ye

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...