BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, June 13, 2011

:macam-mana aku boleh TERjumpa Hannah Johary:

entry nie terhasil sebab yun ada request cerite
macam-mana aku boleh jumpa hannah dan ape kaitan
hannah dengan pengantin itu
actually cite nye macam nie.....
si pengantin lelaki iaitu pejoy adalah
 kawan aku masa aku praktikal di MAS dulu
masa tue aku student polytechnic tau...kami
bukan satu poly tapi kami kenal masa sama2 praktikal kat MAS
lepas kawen semua....aku dapat tahu yang pejoy keje di MAS
dan selang tak berapa lama aku dapat tahu pulak
pejoy adalah junior incik b kat MAS
(kecik jek kan dunia nie)
dan satu hari incik b cakap pejoy sudah bertunang
aku macam...owh ok jelah
then masa aku baca blog hannah esoknya
ada cite tentang bff hannah bertunang
bile aku baca,baca dan baca maka aku dapat tahu
bahawa hannah adalah kawan pejoy
so aku dapatlah tengok gambar pertunangan pejoy
di blog hannah even aku tak di jemput...aku xkisah
then masa pejoy kawen...aku attend, aku dah agak 
bahawa hannah akan hadir perkahwinan pejoy
aku agak je okeh....dan agakan aku tepat
dan di situlah aku dapat berjumpa dengan hannah
 so kalau uolls nak tengok gambar aku dengan hannah
klik entry aku jumpa Hannah Johary okeh...

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...