BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, June 22, 2011

:hadiah anniversary dari mak:

assalamualaikum semua
harinie tak tau nak update ape cumanya
aku nak bagitahu kat korang 
yang aku dapat buku nie 


sebagai hadiah aniversary aku
hadiah nie dari mak aku
ekceli aku memang nak beli buku nie
tapi duk tertangguh-tangguh jek
last-last mak beli bagi sebagai hadiah

aku baru baca pengenalan..hehehe
nanti bile aku rajin aku review sikit isi dalaman
nya kat korang semua eik....

4 comments:

nanonano said...

wow mak..hadiah berharga tu :)

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

bagus tau buku sayer pon dapat present dari husband

mamaelly said...

hihihi bagus mak mun..hihih buku yang sangat2 bagus kan..

NURUL JAMIAN said...

wow dpt hadiah dr mak bestnya

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...