BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, June 9, 2011

:aku jumpa Hannah Johary:

huh...lama gile tak update
so arinie aku curi masa sikit mau update blog
hari ahad lepas aku menghadiri jemputan lawen kawan incik b
(ekceli kawan aku jugak sebenarnya)


kami gerak dari rumah pukul 1 ptg
so ngam-ngam sampai pukul 2 ptg pengantin tgh bersanding
aku pon ape lagiii cepat2 gesa incik b suruh parking
sebab takmo ketinggalan sesi menepung tawar itu
(aku suka sangat tepung tawar pengantin tau)

sampai jek...terus aku naik atas rumah
terus aku ke depan pelamin
terus menepung tawar pengantin
(huh aku memang dasar muka tak malu)

selesai menepung tawar..dan bersalaman dgn pengantin
aku turun ke bawah semula...niat nak makan  terus
tup tup aku ternampak guest book di tepi bawah tangga
orang tak pelawa aku pon tapi aku jenis yang tak malu bertanya
"dik boleh tulis ke kat buku nie"ekekkee...
"boleh kak....boleh dapat gambar instant lagi tau"

hah aku ape lagiiii pucuk di cita ulam mendatang 
aku pon tulis lah..guna pen kaler warna-warni yang disediakan di situ
selesai mentulis....adik tue tangkap gambar instant aku sekeluarga

selesai semua..kami carik tempat strategik nak duduk makan
aku jaga mirza...incik b yang amik nasi dan lauk2...
masa duk makan tue mata aku sempat jugak menengok sekeliling
kot-kot lah kan ada orang yang aku kenal keee leh tetegur

pastu aku ternampak husband hannah johary
betul nie aku tak tipu ...aku takdelah cam sangat husband die
jumpa pon tak penah.cumanyaa aku selalu duk baca blog die
so automatik otak aku dah set...oooh ok itu adalah incik mett

dah nampak husband maka kenalah carik wife nya
tapi aku hampa sebab tak jumpa
(dalam hati berkata...mett dtg sorang je kot)
hurm takpelah...nak buat camne kan takde rezeki nak jumpa

tetiba masa aku nak balik tue
jalan-jalan bawah khemah aku ternampak
hannah duduk makan sambil memangku mieysha
terus aku cakap kat incik b nak pegi tegur kawan blog
incik b pon blur blur terus cakap ok


aku datang dari belakang terus menyapa hannah
"haiii...you hannah johary kan"
pastue teruslah kami bersembang-sembang......
then aku sempat lagik bergambar dengan hannah sekeluarga
bukan saja sebagai kenang-kenangan tapi sebagai bukti
hahaha bukti yang aku sudah jumpa hannah sekeluarga

myiesha adalah sangattt sangattt comel oekh
so behave...so cute..dan mata die soooo big
big like a doll...sangat cantik tau
bukan aku jek yang teruja...anak teruna aku pon teruja
mirza tengok myiesha sampai mata tak berkelip tau

yang lagii best myiesha sungguh sopan tau
sabab ape aku cakap macam itu
sebab masa aku dengan hannah duk sembang2..
myiesha offer mirza lolipop tau..haha
kecik-kecik sudah pandai berkongsi dengan other people
sungguh baik kan..tak tamak...+______+

hopefully lepas nie adalah rezeki aku untuk jumpa
hannah lagiii..sebab aritu tak sempat nak sembang banyak
mungkin terkejut sampai lidah jadi kelu...MUNGKIN



5 comments:

sharEna said...

wahh..jumpe hannah ker mun? bestnya...

mun nampak tinggi & slim sungguh hihi..

tp hannah mmg petite jer. heheh

myiesha mmg sgt adorable kan? behave giler. gewamm...

bila dpt jumpe mun lak nie??? T_T

Fadilah R. said...

wah siap buat entri untuk hannah. mesti hannah suka baca entri ni. =)

sharEna said...

wahh..jumpe hannah ker mun? bestnya...

mun nampak tinggi & slim sungguh hihi..

tp hannah mmg petite jer. heheh

myiesha mmg sgt adorable kan? behave giler. gewamm...

bila dpt jumpe mun lak nie??? T_T

antalya said...

mun xciter pon camne hannah & mun leh ter pegi ke majlis kenduri yg sama. nk tau jgk apa kaitan nya panten dgn hannah

nanonano said...

tgginye mun??

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...