BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, June 23, 2011

:kerja+study+family:

aku baru perasan tau yang entry aku untuk bulan nie
hanya baru ada 14 entry saje....beza betul dengan bulan2
yang lepas....total entry setiap bulan berpuluh-puluh

kalau keadaan ini berterusan aku rasa aim aku nak 
jadik seperti red mummy hanyalah tinggal impian saja

ekceli aku tak tahu kenapa mood berblogging aku menurun
maybe sebab aku bizi dengan kerja
maybe jugak sebab aku bizi dengan study
maybe jugak sebab aku bizi menguruskan anak dan suami
dan maybe jugak sebab aku takde bahan nak update blog aku

hurm itu semua kemungkinan-kemungkinan saja
aku jeles tau tengok blogger-blogger lain yang
sentiasa saja update blog..yang sentiasa ada bahan nak cite
aku JELES okeh...sebab aku tak dapat buat macam itu

maka untuk kembali dapatkan aim aku tue
aku kenelah berusaha lebih lagiiiii
berusaha untuk mendapatkan bahan yang terbaik 
untuk di sajikan di dalam blog aku ini

*ape aku duk membebel nie......

2 comments:

aziyana said...

hahahhaa..
yana pun xde idea nk update blog..xtau nk story ape..tgk org berdesup2 publish aih bc je la

Zur@ZaRi said...

Dear, sy zura zari yg jual playmat ABC.. masih ader lg dear.. kalo berminat boley sms sy yer..
016-6901502. sy reserve satu tok awak... kalo awak tak sms by tomorrow sy let go yer.. tq dear..=))

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...