BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, June 16, 2011

:cepat mengikut:

hye semua...sorilah sangat-sangat
sekarang nie mode aku bizi so memang tak sempat nak update
bukak tue bukak tapi baca jelah orang punya update
kalau sempat aku komen, kalau tak sempat xkomen le


eh..anak korang kan jenis mengikut tak....???
mirza jenis yang cepat mengikut okeh
aku cakap tepi die cakap  tepi
aku cakap tumpah..die cakap tumpah
aku cakap air..die cakap air


tapiiiiiiiii....
paling-paling aku tak bleh blah
mirza panggil papa die "b"
sebab die dengar aku panggil "b"



asal nampak incik b jek die panggil "b:
selagi papa die tak menyahut
selagi tue lah mirza duk panggil "b....b"

uihh bahaya - bahaya sangat-sangat
so lepas nie kene sentiasa berhati-hati lah
bercakap depan mirza...hehehehe


2 comments:

NURUL JAMIAN said...

samalah kita skrg ni bizi audit update blog puun kadang2 je

halawahcoklat said...

salam kenal=)

ada coklat murah2 je di sini=)

http://www.halawahcoklat.blogspot.com

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...