BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, June 3, 2011

:paku:

hye baru dapat bukak blog n update
nak kata bizi takde sangat pon
tapi hurm tak tahulah nak cite camne kan

semalam kan tengah aku godek-godek pensil case 
sebab nak carik pen marah merah aku terjumpa
ini paku..lama giler paku tue ada dalam tue tau

nampak tak paku tue???
tak nampak..meh aku close up sikit


ekceli paku tue aku masukkan masa aku peknen 
mak aku lee pesan suh bawa paku masa peknen
sebab kata mak, aku mengandung anak sulung
cucu sulung dan juga cicit sulung

so mak aku takot pape terjadilah 
pada kandungan aku so di suruhnya bawak paku tue
aku memula malas gak nak ikot..sebab rasa macam ape punya petua nie
tapi kang tak ikut di bebelnya..so ikut jelahkan..mak2 nie ada instinct tau

bukan setakat dalam pensil case jek tau...dalam handbag..dalam purse
tepi katil...dalam bilik..dalam bilik air..dalam kete...hah banyakkk

3 comments:

nanonano said...

uiss seramnye dgr
dah mcm pontianak je mun nehm
ekkekeke..
tp klua de emergency kes yg xdiingini
bley gune paku sbgai senjata
hahaha

sharEna said...

petua org2 tua..letak bwg putih la tepi anak, letak yaasin la..hishh, kdg x masok akal lansong

bkn per, takot ter'syirik' je benda2 gini. pdhal kite patot tawakal pd Allah saje. doa.

hmm..x ikot salah, ikot pon salah. serba salah dibuatnye

afni+hafiz=dani said...

mmg banyak petua org2 tua ni..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...