BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, January 28, 2011

:+__+ nak tahu kene lah baca:

ini adalah entry autopublish

kenapa auto publish mun...????

sebabnya di saat korang baca entry nie, aku takde depan pc aku..

aku mungkin tengah berjalan.....menuju ke parking lot bawah tanah tue

atau pown maybe aku tengah drive kete menuju ke pak guard untuk scan id aku sebelum kuar..

atau pown jugak maybe aku tengah drive sambil dengar macam-macam jenis lagu...

hurm ini bermaksud aku berada di luar opis @ kat mana2 pown lah

maksudnya lagi disini..aku amik halfday tengahari nie...+__+

sebab ape aku amik halfday?????korang nak tahu tak???

kalau korang taknak tahu pon aku nak bagitahu.....hehehee

sebelum aku cakap panjang2 korang tengok dulu kat "when mrs amir says"

haaa..dah tengok ke belum????tengok arr dulu baru korang paham....

hah dah tengokkan....tue maksudnya aku ade hal la.....

hal ape???adelah nanti aku kaborkan kat korang eik....

oklah ..bye..thanks sebab sudi baca...hehehe..

jumpa uolls dalam entry seterusnya +__+


0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...