BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, January 24, 2011

:mun...umur ko brape eik????+___+

  hye uolls semua...
how's ur weekend???how's ur day today?????

 mine?sangatlah happy sebab my bos not in da house....
maksud not in da house tue maybe dier pegi hq kot...
so lehla kami berjimba-jimba tanpe perlu berpura-pura....

arinie takde cite pape yang menarik sangat pown...
cuma....CUMA nyaaa....kat opis nie semua duk bz-bz 
review pasal perkahwinan zaquan dan ayu raudhah tue.....

 selalunya aku akan wat satu entry khas mengenai artis kawen tapi
tang diorang nie aku rasa macam malas pulak nak buat....
sebabnya aku rasa mesti dah ramai yang sudah buatkan...
so takyah ler nak buat banyak-banyak kan....

oklah....ekceli harinie nak share dengan uolls semua...

  beg baru aku...baru takdelah BARU sangat kan...dah seminggu guna..
(hehe kepochi sungguh aku nie...beg baru pon nak habaq kt orang kan)

dan yang penting nak habaq ianya adelah koleksi MEETO aku yang kedua..
ape???baru kedua ke....???ingat kan dah berlambak-lambak dah..
bagus duk cite macam dah banyak koleksi jekkkk....HAHAHA..
(haa amik kau skali gelak dah capslock.....gelak untuk diri sendiri)
hurm ape boleh buatkan???minat tue ader tapi semangat kurang

even aku nie dah jadi bini dan mak orang tapi minat 
tang benda-benda comeii nie sukar nak kikis tau
suka hati laa orang nak cakap ape pown..tapi dah aku MINAT
yang penting skali minat aku nie tak mengganggu orang sekeliling
bagi sape yg nak tengok ape dier koleksi pertamaaku
leh klik di sini yaaa  koleksi pertama

*pelikkakn aku nie sbb orang sebaya aku duk terliur gucci lah....prada lah...lv lahhh

2 comments:

nanonano said...

comel jekk..
:)

mun said...

nanonano:comelkan..thanks

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...